2010. október 19., kedd

Habcsók minta

Régebben készítettem ezt a fotót...egy másik variánsról.
Anyagszükséglet: 8mm gyöngy, 11delica,3mm csiszolt, 4mm csiszolt, miyuki dropp.
11/0 toho
Körbe foglaljuk  a 8mm gyöngyöt 20 szem
delicával ...fűzünk rá még egy sort
square stitch-el, jól összehúzzuk, hogy a
delicák szépen rásimuljanak a gyöngyre.
Az első sorban minden második szemre
fűzünk egy-egy droppot...összesen 10-et.
Átfűzünk a második sorba...nem a dropp
mögötti delicába...a mellette lévőbe.
Felveszünk egy 3mm csiszoltat, egy 11/0
tohót..és keresztül öltünk a csiszolton a delicába...ezt körbe megismételjük 10x
Utána a 3mm csiszik tetején lévő toho gyöngyök közé
4mm csiszoltakat fűzünk...töbször kereszttül megyünk, hogy
jó feszes legyen és kész is egy egység!
Ezeket én 4mm csiszoltakkal kötöttem össze.....
Ennyi az egész ....egyszerű...gyors....jó kis viselet!
Ez lett belőle...
Remélem érthető....ha nem "kiabáljatok"!

8 megjegyzés:

  1. Egyszerűen nagyszerű!
    Köszönöm a mintát!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem érthető:)Köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  3. Nagy-nagy köszönet a szépséges karkötő mintájáért! Teljesen érthető!

    VálaszTörlés
  4. Itt is köszi a mintát!!! Tényleg be kéne már szereznem azokat a cseppeket...:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönjük a mintát :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm ezt a klassz mintát!!!!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de jó! Én is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  8. Köszi a mintát!!! Nagyon szuper!

    VálaszTörlés