2011. január 4., kedd

Newyear minta

A második díszítő sor: a 9db-osív 5. szeméből
indul ez is.
Felveszünk 1db 11/0 kását, 1 db 3mm csiszit,
1 db 15/0 kását és most a külső 6/0 gyöngyön
megyünk keresztül..ismét 1db 15/0 vissza 3mm
csiszin, és egy 11/0 kása.Mindig  a 9db-os íveken
keresztül öltve jutunk az 5. szemhez.
 Itt is fejeztük be az eddigi fűzést.Most leöltünk
az első díszítő sor csiszolt felett lévő bal oldali
11/0 kásán, és jobb oldalin visszajövünk.
Most balról jobbra fűzve felveszünk 6db
11/0 kását és a következő csiszolt feletti
bal oldalon le, a jobb oldalon fel...így díszítjük
körbe a medált.Én a hátuljára  a 6/0 gyöngyök közé
fűztem 2 szem 11/0 gyöngyöt, ami "kifeszíti" a medált,
bár ez el is hagyható, mert amúgy is elég stabil a "cucc".
A 6/0 gyöngy köré fűztem az "akasztót" 18-as damillal fűztem, bár lehet jobb lenne a
16-os de az éppen nincs itthon.Nem írtam színeket, mert az elsőnél 2, ennél 3 féle
11/0 kását használtam.
Most látom a középső díszítést elfelejtettem leírni....de azt el is lehet hagyni,
illetve az első díszítő sor után be lehet fűzni!


Nem tudom, hogy érthető-e?....de Ti annyira profik
vagytok, hogy biztos meg tudjátok ez alapján fűzni. Mint írtam Poé Éva medálja
volt az alap...csak egy kicsit " megbonyiztam".


                                                      



            
                                                                                   

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis medál, nekem nagyon tetszik,köszönöm a leírást !:-))

    VálaszTörlés
  2. Köszi a leírást és a képeket Mézesmama!!:-))

    VálaszTörlés