2011. július 23., szombat

Folyt...köv....

4: most az előbb befűzött két swari közötti
11/0 gyöngybe vezetjük a szálat, és felveszünk
1 swarit, 1 11/0, egy swarit...egy 15/0, egy
swarit, még egy 15/0 gyöngyöt.....keresztül fűzünk
az utolsó swarin és a 15/0 gyöngyön, majd jön még egy swari,
egy 11/0  még egy swari és a másik oldal 11/0 gyöngyébe öltünk.
5: Felvezetjük a szálat a csiszoltokon...és a legfelső
swarin keresztül átöltünk a mellette lévőn, felveszünk egy 11/0
egy swari, egy 11/0 egy swari, egy 11/0 egy swari egy 11/0.és a másik oldalon lévő swariba öltünk.
Én még egyszer keresztül mentem az összes gyöngyön és a hátsó csiszoltból egy 11/0 gyönggyel
"megtámasztottam" mindkét oldalról az akasztó részt.Lehet a középső swari fölé  külön kis fület
is fűzni.....de én azt hiszem a középső swariba fogok sodronyt tenni.
Tudom nem egy "vaszizdasz"...de nagyon szép kis csilli-villi.....no és kb 20 perc alatt kész.

3 megjegyzés:

  1. Köszi szerintem nagyon jó és igenis nagy "vaszizdasz"
    Ha elém raknának egy navettet, hogy csináljak vele valamit max beraknám a fiókba.-)))(na az nem nagy "vaszizdasz".-)))))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szuper! Egyszerű, de nagyszerű! Annak nem lenne sok értelme, ha rengeteg idő és energia árán nagyon látványos, ámde hordhatatlan dolgokat készítenél.

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek a lányokkal, igenis "valami", nagyon klassz szívecske. Az pedig extra bónusz, hogy nem napokig tart az elkészítése :)

    VálaszTörlés